1) Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων
Γενικές πληροφορίες
Όλα τα προϊόντα mARTable είναι χειροποίητα, μοναδικά και κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας. Για τον λόγο αυτό, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για λόγους αλλαγής γνώμης ή αισθητικής.
Επιστροφές λόγω ελαττώματος
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εάν το προϊόν:
έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά
παρουσιάζει κατασκευαστικό ελάττωμα
Σε αυτή την περίπτωση:
Ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει εντός 48 ωρών από την παραλαβή.
Απαιτείται φωτογραφική τεκμηρίωση (συσκευασίας και προϊόντος).
Η mARTable αξιολογεί το αίτημα εντός 2–4 εργάσιμων ημερών.
Παρέχεται:
αντικατάσταση προϊόντος, ή
πίστωση για μελλοντική αγορά.
Επιστροφή χρημάτων δεν παρέχεται, παρά μόνο αν δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση.
Μη επιστρεφόμενα προϊόντα
Προϊόντα κατά παραγγελία
Είδη διακόσμησης με ιδιαίτερο βάρος/εύθραυστα
Προϊόντα που φέρουν σημάδια χρήσης
Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς την αυθεντική συσκευασία
Διαδικασία Επιστροφής
Εάν εγκριθεί η επιστροφή:
Ο πελάτης αποστέλλει το προϊόν στη διεύθυνση που θα δοθεί από την εταιρεία.
Το κόστος αποστολής επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, εκτός εάν η ζημιά είναι αποδεδειγμένα ευθύνη της μεταφορικής.
2) Πολιτική για Κατεστραμμένα Δέματα
Σε περίπτωση που το δέμα παραληφθεί κατεστραμμένο:
Ο πελάτης πρέπει να μην αποδεχθεί το δέμα ή να ζητήσει από τον courier καταγραφή ζημιάς.
Πρέπει να σταλεί email στη mARTable εντός 24–48 ωρών με φωτογραφίες:
εξωτερικής συσκευασίας
εσωτερικής συσκευασίας
του κατεστραμμένου προϊόντος
Η mARTable καταθέτει αίτηση αποζημίωσης στην courier.
Μετά την επιβεβαίωση ζημιάς από τη μεταφορική, η mARTable:
αποστέλλει νέο προϊόν, ή
παρέχει πίστωση για μελλοντική αγορά.
Σημείωση:
Δεν γίνονται δεκτές δηλώσεις ζημιάς χωρίς φωτογραφικό υλικό ή μετά τη λήξη της προθεσμίας.

