1) Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων

Γενικές πληροφορίες

Όλα τα προϊόντα mARTable είναι χειροποίητα, μοναδικά και κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας. Για τον λόγο αυτό, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για λόγους αλλαγής γνώμης ή αισθητικής.

Επιστροφές λόγω ελαττώματος

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εάν το προϊόν:

  • έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά

  • παρουσιάζει κατασκευαστικό ελάττωμα

Σε αυτή την περίπτωση:

  1. Ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει εντός 48 ωρών από την παραλαβή.

  2. Απαιτείται φωτογραφική τεκμηρίωση (συσκευασίας και προϊόντος).

  3. Η mARTable αξιολογεί το αίτημα εντός 2–4 εργάσιμων ημερών.

  4. Παρέχεται:

    • αντικατάσταση προϊόντος, ή

    • πίστωση για μελλοντική αγορά.

Επιστροφή χρημάτων δεν παρέχεται, παρά μόνο αν δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση.

Μη επιστρεφόμενα προϊόντα

  • Προϊόντα κατά παραγγελία

  • Είδη διακόσμησης με ιδιαίτερο βάρος/εύθραυστα

  • Προϊόντα που φέρουν σημάδια χρήσης

  • Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς την αυθεντική συσκευασία

Διαδικασία Επιστροφής

Εάν εγκριθεί η επιστροφή:

  • Ο πελάτης αποστέλλει το προϊόν στη διεύθυνση που θα δοθεί από την εταιρεία.

  • Το κόστος αποστολής επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, εκτός εάν η ζημιά είναι αποδεδειγμένα ευθύνη της μεταφορικής.


2) Πολιτική για Κατεστραμμένα Δέματα

Σε περίπτωση που το δέμα παραληφθεί κατεστραμμένο:

  1. Ο πελάτης πρέπει να μην αποδεχθεί το δέμα ή να ζητήσει από τον courier καταγραφή ζημιάς.

  2. Πρέπει να σταλεί email στη mARTable εντός 24–48 ωρών με φωτογραφίες:

    • εξωτερικής συσκευασίας

    • εσωτερικής συσκευασίας

    • του κατεστραμμένου προϊόντος

  3. Η mARTable καταθέτει αίτηση αποζημίωσης στην courier.

  4. Μετά την επιβεβαίωση ζημιάς από τη μεταφορική, η mARTable:

    • αποστέλλει νέο προϊόν, ή

    • παρέχει πίστωση για μελλοντική αγορά.

Σημείωση:
Δεν γίνονται δεκτές δηλώσεις ζημιάς χωρίς φωτογραφικό υλικό ή μετά τη λήξη της προθεσμίας.